לראשונה בעיר: מגמת טכנולוגיה חדשנית נפתחה בהצלחה ב"סאן ספארק", מרכז הידע של רשת חוויות, הפועל במרכז קהילתי שוויץ רחובות החדשה.


משנה לראש העיר ויו"ר הרשת: "השנה הרחבנו את פעילות מרכז הידע ופתחנו כיתה חדשה, זאת לאחר שנת פעילויות אחת בלבד, לאור הביקוש וההצלחה של הקורסים והסדנאות המועברים במקום. הכיתות מאובזרות בציוד טכנולוגי, כאשר נקודת ההנחה היא שהילדים נמצאים היום זמן ממושך מול המסכים אולם אין להם את הכלים לנצל את הטכנולוגיות להתפתחות אישית. הקורסים המגוונים שמציע המרכז, הופכים את 'זמן המסכים' לזמן מנוצל למטרות לימוד חוויתי ומכשירים את הילדים ללימודי תכנות, סייבר, אפליקציות, סאונד ועוד, ברמה הגבוהה ביותר. אנו נותנים להם יתרון גדול בהמשך צמיחתם, תוך ניצול תחומי העניין והכישורים האישיים".

 

עם פתיחת שנת הלימודים קיבלו תלמידי המגמה, בגילאי 9-13, ערכת רכיבים אישית, מלאה ויוקרתית, בשווי מאות דולרים. הערכה כוללת למעלה מ-50 חלקים מגוונים, ביניהם חיישנים, מנועים, מעגלים אלקטרונים, שבבים ובקר "ארדואינו" (Arduino) לתכנות ופיתוח אפליקציות וניהול גדג'טים מגניבים ואינטראקטיביים. "כבר בשיעור הראשון כל תלמיד בנה תוכנה ששולטת על מנורת לד. הילדים כל כך התלהבו ונשאבו לעשייה עד כדי שלא רצו לצאת מהכיתה להפסקה", אמר דני אויריק, מנכ"ל סאן ספארק.

 

 

לפרטים והרשמה:

שוויץ רחובות החדשה, קרוננברג 1, טלפון: 08-6966171