שירלי מויאל, תושבת שכונת רחובות החדשה וחברת ועד השכונה:  "היה אירוע מרתק, הדמות שגדלנו על ספריה פתאום יצאה מהספרים!...אפשר ללמוד הרבה מהאישה הזו על החוזק שלה אחרי כל מה שעברה. אני ממליצה בחום על ההרצאה!"


ביום רביעי, 27/12/17, התקיימה במרכז חוויות שוויץ רחובות החדשה הרצאתה של שרה אנג'ל.

ההרצאה התקיימה במסגרת ליין ההרצאות של "קפה חוויה", החולש על-פני תחומי תרבות עשירים ומגוונים.
בהרצאה נכחו 150 איש, אשר הגיעו מכל קצוות העיר. תגובות האנשים היו נלהבות- רבים התעניינו לפגוש בגיבורת הספרות הלא שגרתית בעליל, אשר חלקם גדלו על ספריה. בתום ההרצאה כתבה אנג'ל הקדשות אישיות על ספריה לכל מי שחפץ.

דבי כהן, המרכזת את תחום תרבות המבוגרים במרכז חוויות שוויץ רחובות החדשה והאחראית על ליין "קפה חוויה", אומרת כי בחרה להביא את הרצאתה שרה אנג'ל בשל סיפור החיים המעניין שלה: "שרה היא דמות שנויה במחלוקת- יש המזדהים עמה ושואבים השראה מהדרך בה הקימה עצמה ממעמקי עולם הפשע האפל אל מרום עולם הספרות ועלתה מחדש על המסלול בדרך לחיים נורמטיביים, לעומת אחרים הסולדים ממנה ורואים בה כפושעת. בחרתי להביא את הרצאתה כיוון שרציתי לאפשר לאנשים להתרשם ולשפוט בעצמם. שמחתי לראות שהרבה מאוד אנשים התעניינו והגיעו לשמוע אותה, ונחשפו לשלל הספרים שכתבה- שישה במספר, ועוד שלושה בדרך".

טל אבידן, רכזת התרבות במרכז חוויות שוויץ רחובות החדשה: "היתרון המובהק הנובע מפגישה בלתי אמצעית באנג'ל- ללא תיווך המדיה וללא מעטפת של כותרות סנסציוניות ופרובוקטיביות- נעוץ בכך שניתן היה להקשיב לה בראש ובראשונה כאדם, תוך הסרת הדעות הקדומות, הסטריאוטיפיזציה והשיפוט המוקדם. בניגוד למה שאולי היה מצופה ממישהי שחוותה בחייה מאורעות לא פשוטים כלל ועיקר, אנג'ל לא הציגה עצמה ולו לרגע כקורבן של הנסיבות ולא ביכתה על מר גורלה. ההפך הוא הנכון- היא ניחנה ביכולת מופלאה לספר את סיפורה מנקודת חוזק ועוצמה, לקחה אחריות מלאה על מעשיה והודתה בטעויותיה, סיפקה תובנות מעוררות השראה וכל זאת- תוך שהיא מתבלת את סיפורה בהומור עצמי משובח והרבה אינטליגנציה רגשית".

שירלי מויאל, תושבת שכונת רחובות החדשה וחברת ועד השכונה:  "היה אירוע מרתק, הדמות שגדלנו על ספריה פתאום יצאה מהספרים! ההרצאה הייתה עניינית, מרתקת, פשוט על החיים. אפשר ללמוד הרבה מהאישה הזו על החוזק שלה אחרי כל מה שעברה. אני ממליצה בחום על ההרצאה!"

טובה רפפורט, לקוחה קבועה של ליין "קפה חוויה": "אני מאוד אוהבת שמרכז חוויות שוויץ רחובות החדשה מקיימים גם מופעים גדולים בערב. הפנמתי הרבה מאוד דברים בהרצאתה של שרה, ואהבתי מאוד שדיברה בכנות וסיפרה על הימים הכי קשים שעברה. שרה שיתפה שהיא מעבירה הרצאות לבני נוער המצויים בשולי החברה, אז כולי תקווה שהרצאות אלו יסייעו להם לבחור בדרך הנכונה והטובה".

בהרצאתה גוללה אנג'ל את סיפור חייה– סיפור נפילתה ועלייתה, תוך תיאור של עולם הפשע הישראלי, צמרת העולם התחתון והחיים בבית הסוהר לנשים "נווה תרצה" שברמלה, וכל זאת בצל התאהבותה בשמעיה אנג'ל, עבריין סמים אשר הורשע ברצח.
שרה אנג'ל נחשבת לסופרת מצליחה ומוערכת לאחר שכתבה את רב המכר הראשון שלה- "מלאך או שטן"- המתאר את סיפור חייה, וכן שלל ספרים נוספים שזכו אף הם להצלחה גדולה כגון: "נקמה", "בחורים טובים", שנת החתול" ועוד.
בהמשך נכנסה אנג'ל לעולם התקשורת, במסגרתו השתתפה בתוכניות טלוויזיה, התראיינה והמשיכה לכתוב ספרים, כשהבולט שבהם הוא רב מכר נוסף שלה בשם "נקמה".
כיום מרצה אנג'ל בכנסים ובאירועים, ומספרת על עולם הפשע ועל ספריה.

"קפה חוויה" הינו ליין הרצאות לקהל הבוגר העוסק במגוון נושאים: אמנות, היסטוריה, ספרות, בריאות ותזונה נכונה, העצמה אישית ועוד. המפגשים מתקיימים בימי ד' בין השעות: 10:00-12:00 (אלא אם כן צוין אחרת- לעיתים ישנם מפגשים המתקיימים בשעות הערב).
כרטיסים ניתן לרכוש דרך מזכירות מרכז חוויות שוויץ רחובות החדשה: 08-6366171/2