"יבוצע שיפוץ במרכז קהילתי חשמונאים בשכונת מרמורק", כך אמר יניב מרקוביץ' יו"ר רשת חוויות, במפגש תושבים ומנהלים בשכונה


כ-30 תושבים השתתפו ביום ראשון, 26.11.17 במפגש עם המשנה לראש העיר ויו"ר רשת חוויות יניב מרקוביץ', חברת מועצת העיר וחברת דירקטוריון חוויות, ד"ר רוני באום, ממלא מקום מנכ"ל הרשת, צביקה מדהלה, מנהלת המרכז מירב אהרון ורכז השלוחה, יעל הינדי אשר התקיים במרכז חוויות, שלוחת חשמונאים.

במפגש נכחו יו"ר ועד השכונה אורי צוברי, חבר ועד השכונה, מיכה בן ישעיהו ועוד תושבים ופעילים חברתיים רבים. תושבי השכונה העלו בפני ההנהלה את הבעיות הקיימות במרכז הנוכחי, נושא השיפוץ והמצב הפיזי של המקום.

מטרת המפגשים במרכזים הקהילתיים בשכונות, היא ליצור שיתופי פעולה וקביעת תוכניות וסדרי עדיפויות משותפות לפעילויות בתוך השכונות. רשת חוויות אמונה על החינוך הבלתי פורמאלי בעיר ומספקת לתושבים שירותי מעונות, צהרונים, חוגים, תרבות, פנאי ועוד. נושאים אלו ואחרים הנמצאים על סדר יומם של התושבים, יידונו בכל המפגשים.

מרקוביץ' אמר במפגש: "ראשית, מרגש מאד לראות את כמות התושבים שהגיעו למפגש זה, וכמה חיי הקהילה חשובים לכם. אני מסכים איתכם שהמקום לא מזמין, הדברים אכן דורשים טיפול וכך ייעשה. אנחנו נפעל עם מנכ"ל העירייה על מנת לקדם ולשפר את המצב, כגון הניקיון מסביב למתנ"ס, הספסלים החסרים בחוץ ועוד. בכל מה שקשור למבנה ולפנים המתנ"ס אנחנו נפעל ללא לאות ונשקיע סכום לא מבוטל על מנת לשדרג את המקום, מצבו של המבנה לא רע אך אכן דורש טיפול רציני מבפנים. עד תחילת השנה האזרחית החדשה, נעביר את הרשות למלחמה בסמים למבנה אחר ועד תחילת האביב המבנה יעבור שיפוץ כללי מקיף. האחריות שלכם התושבים, היא לדאוג להשתתפות בתכנים כי  לא יעזור שיפוץ אם בפועל לא יגיעו תושבים ולא ישתתפו בפעילויות. חשוב שיהיה תוכן תרבותי במקום וכך יחד נצעיד את המתנ"ס קדימה".

המפגשים הבאים יתקיימו ב-28.11.17, מתנ"ס קריית משה, 30.11.17, שלוחת שדרות ח"ן, 3.12.17, מתנ"ס אושיות, 6.12.17, מתנ"ס רחובות ההולנדית. מידע על המשך המפגשים ניתן לבדוק מול המרכזים.