האתר מותאם לגלישה מכל מסך, כולל לוח אירועים ופעילויות, מאפשר הרשמה ותשלום מאובטח וחווית משתמש חדשה.


בשבוע הבא יעלה לאוויר אתר האינטרנט החדש של רשת חוויות, כחלק מצעדים לשיפור השירות לתושבים.

ראש העיר, רחמים מלול, מסר כי "רשת חוויות אמונה על החינוך הבלתי פורמאלי בכל רחבי העיר, לרבות חוגים, צהרונים, פעילויות לילדים, נוער ומבוגרים וכן מגוון שירותי תרבות ופנאי מהותיים לתושבים. חשוב כי המענה הדיגיטלי לצורכי התושבים יינתן באופן חדשני ומתקדם. אני מברך על האתר החדש, ועל המאמצים הרבים לקדם את השירות לתושבים".

יניב מרקוביץ', המישנה לראש העיר ויו"ר הרשת: "האתר החדש מונגש כנדרש ומותאם לגלישה מכל מסך, כך שהוא שירותי וחוויתי יותר. כיום, מערכת ההרשמה לחוגים מתבצעת דרך מערכת החברה למתנ"סים וזה תחום שעוד נדרש שיפור אבל הקמנו פלטפורמה מתקדמת לכל הצרכים, ומכאן נמשיך לייעל את השירות והפלטפורמות הדיגיטליות. אני מודה לראש העיר על תמיכתו בפעילות הרשת".

האתר של רשת חוויות מציע חווית גלישה נוחה, לרבות קבצים גמישים ונגישים, כאשר המידע מופיע על פי תחומי עניין, לנוחיות הגולשים. כמו כן, בדף הבית של האתר ניתן למצוא לוח אירועים מעודכן, שמאפשר לבחור בנוחות פעילויות שבועיות לשעות הפנאי.

האתר נבנה על ידי חברת א.ש בינה ורשת חוויות בטכנולוגיית 5 HTML, הוא רספונסיבי ומתאים את עצמו לכל סוגי המסכים ולרזולוציות שונות. באמצעות האתר ניתן להירשם און-ליין לחוגים ולבצע תשלומים והוא מאובטח בפרוטוקול SSL.  האתר עומד בתקני הנגישות על פי תקן WCAG2 וכולל הרשמה למערכת דיוור (ניוזלטר), לצורך קבלת מידע עדכני ישירות למייל וכן, קישורים לעמוד הפייסבוק והאינסטגרם של הרשת. עוד מציע האתר לוח אירועים ופעילות, המתעדכן באופן שוטף, טלפונים ומיילים של הגורמים השונים וכן, מידע חדשותי אודות העשייה השוטפת וכתבות עדכניות מכל תחומי הפעילויות.