יו"ר הרשת: "המטרה היא להגביר את הבקרה ואת תחושת הביטחון ולפעול מתוך מקום של שקיפות מלאה והתנהלות מודרנית ומתקדמת"


 

רשת חוויות צועדת קדימה ומכניסה טכנולוגיות חדשות להגברת תחושת הביטחון של ההורים. לראשונה בשנת הלימודים תשע"ט יופעל מערך מצלמות במעגל סגור ב-7 מעונות "צעדים- מרכזים חינוכיים לגיל הרך" של רשת חוויות. המצלמות יוצבו בכל הכיתות והחצרות, במטרה להגביר את הבקרה ותחושת הביטחון.

מערך המצלמות יתפקד במעגל סגור, זאת על מנת לשמור על פרטיות הילדים, כאשר הבקרה תבוצע על ידי מנהלת המעון בלבד ולא תהיה גישה לצילומים, למעט לצוות המקצועי והחינוכי במידת הצורך. המערך מתווסף לטכנולוגיית "בא לגן", מערכת למניעת שכחת ילדים ברכב, שהותקנה אשתקד במעונות "צעדים".

מעיריית רחובות נמסר: ״ברשת המעונות העירונית יהיו מצלמות במעגל סגור, ואנו קוראים לכל המעונות בעיר ללכת בעקבותינו. התקנת המצלמות תעניק להורים ברחובות שקט נפשי ותחושת ביטחון. אנו מודים ליו"ר הרשת ולאנשי רשת חוויות על המאמצים וההתארגנות המהירה לטובת שיפור השירות״.


 יו"ר הרשת: "אנשי הצוות של רשת צעדים הינם מקצועיים ומיומנים, עוברים הכשרות ומחוייבים לפעוטות ולהורים. התקנת המצלמות נועדה להגביר את הפיקוח על הילדים. חשוב להדגיש שאין המצלמות מהוות תחליף לפיקוח אגף הגיל הרך וכי המטרה היא להגביר את הבקרה ולחזק את תחושת הביטחון והאמון.

אנו פועלים מתוך שקיפות מלאה ויצירת אמון בין הצוותים להורים ואני מאמין שזהו צעד בונה נוסף, שיכול לתרום להתנהלות מודרנית ומתקדמת לקראת פתיחת שנת הלימודים, יעברו הצוותים החינוכיים ימי היערכות והשתלמויות ובכלל  זה הרצאות בנושא ביטחון ובטיחות וריענון הנהלים".