במקום 12,320 כלי פלסטיק שנזרקו לפח מידי חודש, ישונע המזון בכלי נירוסטה והסכו"ם החד פעמי יוחלף לרב פעמי


שומרים על איכות הסביבה והבריאות בשינוע המזון המוענק לילדי הצהרונים: כחלק מקידום נושא הלמידה של אורח חיים בריא והרצון להעמיק את המודעות בדבר חשיבות השמירה על איכות הסביבה,  אגף הגיל הרך ברשת חוויות ביצע לאחרונה שינויים בשינוע המזון לצהרונים. השינוי החל כפיילוט בכ-20 גנים ובמהלך החודש הקרוב ייכנס בכל צהרוני העיר.

מעתה המזון המסופק לילדי הצהרונים מידי יום ישונע באמצעות כלי נירוסטה אטומים, ולא כפי שהיה נהוג עד כה,  שינוע מזון חם באמצעות כלי פלסטיק.  השינוי תורם הן לבריאות והן לשמירה על איכות הסביבה, כאשר 560 קופסאות פלסטיק שאינם מתכלות, נזרקו לפח מידי יום, יוחלפו בכלים הרב פעמיים. בנוסף, בוצע מעבר לסכו"ם רב פעמי וילדי הצהרונים יאכלו את ארוחת הצהרים באמצעות סכו"ם מתכת ולא בסכו"ם חד פעמי.

"צעד זה ישדרג את חווית האכילה והנוחות של הילדים, ולצד זאת נרוויח מסר חינוכי וערכי חשוב בשמירה על איכות הסביבה", אומרת מנהלת אגף הגיל הרך, אסנת לוי.

עוד מסרה לוי כי: "אגף הגיל הרך מספק מזון איכותי העונה על צרכיהם התזונתיים והבריאותיים, על פי הסטנדרטים של משרד הבריאות ועושה צעדים נוספים, אשר יתרמו הן לאורח חיים בריא בצהרונים, הן לנוחות האכילה של הילדים וכמובן גם לערך חינוכי בדבר חשיבות השמירה על איכות הסביבה. נמשיך להרחיב את עיסוקנו בתחום החינוכי ובתחום הערכי למען ילדי הצהרונים".