תושבות ותושבים יקרים,

רשת חוויות שמחה להציג בפניכם את היצע המרכזים והפעילויות לשנת 2019. כמו כן, בשנה האחרונה חנכנו את המבנה החדש של מרכז קהילתי מהות ובתחילת השנה הנוכחית נחנוך מבנה קהילתי נוסף למרכז תנופה.

השנה מותקנות בכל מעונות "צעדים" מצלמות פיקוח ובקרה, פרויקט שהחל להתממש בשנה שעברה, לצד פתיחת מוקד שירות, אזור אישי באתר הרשת, ביצוע הכשרות לעובדים, וצעדים נוספים שנועדו לשפר את השירות לתושבים ולשמר את רמת השירותים הגבוהה שמציעה הרשת.

במסגרת תוכנית העבודה לשנה הקרובה, הרשת תרחיב משמעותית את הפעילויות בתחום החברה והקהילה. מדובר בגידול של 18% אחוז בתקציב בתחום זה, אשר יבוא לידי ביטוי בהרחבת פעילויות תרבות ופנאי, הרצאות, מופעים ועוד. גם בתחום האוכלוסיות המיוחדות, אשר צמח בכ-30% אשתקד, תחול עלייה של 4% נוספים.

מרכזי רשת חוויות הם הבית הקהילתי שלכם בשכונות, ואני מזמין אתכם להיות שותפים לתהליכי צמיחה והתרחבות, להציג את הצרכים השכונתיים ולפתח יחד מענים נוספים בכל ימות השנה. בנוסף, רשת חוויות מפעילה מוסדות תרבות ופנאי, ספריות, בריכה טיפולית, צהרונים, מעונות, קייטנות ועוד, אשר נועדו לאפשר לכל אחד ואחד  לקבל שירותי חינוך בלתי פורמאלי, תרבות, פנאי והעשרה על פי צרכיו האישים.

באיחולי שנה מעשירה ומהנה,

 

אמיתי כהן

יו"ר דירקטוריון רשת חוויות