בנות נבחרת התעמלות אמנותית "הפועל חוויות רחובות" של המרכז הקהילתי חוויות שוויץ המדע, השתתפו באליפות ישראל ליגה ב' והגיעו למקומות השני והשלישי. בתחרות השתתפו כ-600 מתעמלות מרחבי הארץ


אליפות ישראל, התחרות האחרונה לעונת הפעילות 2018-2019, התקיימה בשבוע שעבר 17.7.19 בנס ציונה, בהשתתפות כ- 600 מתעמלות מכ- 25 נבחרות מכל רחבי הארץ, כאשר בנות נבחרת "הפועל חוויות רחובות" השתתפו בשמונה תרגילים שונים עם חישוק, כדור ואלות בהתאם לדרגה שלהן.

הנבחרת רשמה הישגים מרשימים, כאשר למקום השני הגיעו קבוצת דרגת בוגרות גילאי 17-18 בהרכב של 4 בנות עם כדורים וקבוצה בדרגת בוגרות גילאי 15-16 בהרכב של 6 בנות עם חישוקים ואלות. למקום השלישי הגיעו קבוצת הכנה 3 לגילאי 8-9 בהרכב של 5 בנות בסגנון חופשי ללא מכשיר וכן, קבוצת הכנה 1 גילאי 10-11 בהרכב של 4 בנות עם חישוק. כמו כן השתתפו בתחרות קבוצת הכנה 3 גילאי 7-9 בהרכב של 8  בנות, קבוצת הכנה 2 גילאי 9-10 בהרכב של 4 בנות, קבוצה בדרגת ילדות גילאי 11-12 הרכב של 4 בנות עם כדורים וקבוצה בדרגת ילדות גילאי 12-13 בהרכב של 6 בנות עם כדורים.

אמיתי כהן, יו"ר הדירקטוריון מסר כי: "רשת חוויות מתפארת בנבחרות ספורט תחרותיות מהמובילות בארץ. זהו עוד הישג חשוב עבורנו ואני גאה בנבחרת ובצוותים הניהוליים והמקצועיים, שמובילים את הנבחרות למצוינות בדרך חינוכית וערכית".

לימור פרימרמן, רכזת חוגים- חוויות שוויץ המדע, מסרה כי: "בחודש האחרון, כחלק מההכנה לתחרות, השתתפו בנות הנבחרת במחנה אימונים שמיועד להעשיר את היכולות המקצועיות שלהן. הבנות עברו סדנאות ושיעורים עם מורים מקצועיים ביניהם ריקודים סלוניים עם פולינה צ'יקטונוב, בלט עם אלי לזר, אקרויוגה עם איילה אלמוג, אימוני כושר פונקציונאליים עם אסף רון (אקטיביX), מחול מודרני ואימפרוביזציה עם רחלי (רייצ'י) בר דוד ואימוני טכניקה עם לריסה קליינרמן".

נבחרת "הפועל חוויות רחובות" נוסדה לפני כ- 8 שנים ומונה כיום כ- 50 מתעמלות. הנבחרת מתאמנת במסגרת בית הספר להתעמלות אמנותית במרכז הקהילתי חוויות שוויץ המדע, שמונה כ- 300 מתעמלות. פרימרמן: "הבנות מתאמנות בליווי צוות מאמנות מקצועי ומסור. בראש הצוות עומדת אינה בוליס, המאמנת הראשית ומנהלת בית הספר להתעמלות אמנותית, לריסה קליינרמן, מאמנת טכניקה לנבחרות, ונילי צברי, המורה לבלט. יחד איתן צוות מדריכות שגדלו והתאמנו בבית הספר להתעמלות אמנותית ועברו הכשרה מיוחדת במרכז וינגייט".

אינה בוליס, ציינה כי: "בנות הנבחרת מאוד התקדמו השנה מבחינה מקצועית וההשתתפות באליפות ישראל מהווה מדד להתקדמות זו. ההישגים שלהן נובעים בין היתר מהתכנים שקיבלו במחנה האימונים שעברו במהלך החודש האחרון".

 אוסנת לוי, מנהלת מרכז קהילתי חוויות שוויץ המדע הוסיפה כי: "אנחנו גאים בבנות הנבחרת ומעריכים את העבודה הקשה שלהן לאורך השנה, ההצלחה שלהן היא ההצלחה שלנו".