המופע של בית הספר למחול, הפועל במרכז הקהילתי חוויות שוויץ המדע ומונה כ-400 תלמידים, הצליח לרגש את ההורים והקהל, שהודו על "הדרך והרוח" של פעילות בית הספר


בית הספר למחול "ביטתנועה" של מרכז קהילתי חוויות שוויץ המדע, ערך השבוע (20.6, היכל התרבות) מופע סיום שנה מרגש, שהפגין את העבודה הקשה של החניכות והתוצאות על הבמה, בהשתתפות תלמידים מכתות א' ועד כתה י"ב. בית הספר מונה כ-400 תלמידים, בגילאי 3 ועד י"ב והוא נפרד השנה מ-3 בוגרות המתגייסות לצבא.

המופע עסק בנושא המוזיקה והציג סגנונות מוזיקליים מיוחדים שיצרו כוריאוגרפיות של ריקודים שונים מלווים בתלבושות מרהיבות, נוצצות, כפריות ועוד, על פי אופי הריקוד. סגנונות הריקוד  שנראו על הבמה נלקחו מתוך תחומי הלימוד המחול היצירתי ובלט קלאסי, שמלמדת המורה נילי צברי, המחול המודרני שמלמדת המורה נעה מאיר-רתם, היפ הופ שמלמדת המורה גלי גיל וג'אז מודרני שמלמדת המורה לי מדמוני גבע, הרכזת המקצועית של בית הספר ואחראית יחד עם רכזת החוגים והמחול נוגה חלילי על הפקת המופע. הערב נפתח בניגון חצוצרות של אנסמבל החצוצרנים בשיתוף פעולה ייחודי ומרשים לערב זה עם הקונסרבטוריון העירוני. ההורים שצפו במופע התרגשו מההשקעה, התלבושות ורמת ההפקה הגבוהה. הם ציינו את קשרי החברות בין הבנות, "בזכות הדרך והרוח של בית הספר", והודו למורות.
יו"ר הדירקטוריון של רשת חוויות, אמיתי כהן, בירך על האירוע המושקע והפעילות הענפה שמתקיימת בכל מהלך השנה.

חברת מועצת העיר ודירקטוריון חוויות, ד"ר רוני באום, הגיעה לצפות במופע, ואמרה כי: "ראשית יש להתפעל מהתוצאות שראינו על הבמה, מדובר בהצלחה בכל קנה מידה ואני מברכת את הצוותים על העשייה וההשקעה. ההישג הגדול הוא מה שהתלמידות יקבלו לחיים, בין היתר הריקוד תורם גם לחיזוק הצד הקוגניטיבי, לאורח חיים ספורטיבי ובריא ולביטחון העצמי. התלמידות יודעות עד כמה הן עבדו קשה השנה וזה לכשעצמו ראוי לכל הערכה".

מ"מ מנכ"ל רשת חוויות, צביקה מדהלה, ציין כי שמספר התלמידים גדל משנה לשנה: "התלמידים וההורים מביעים אמון בבית הספר וההישגים מדברים בעד עצמם, לא רק על הבמה אלא בכל התרומה וההשפעה הגדולה שיש לבית הספר על אורח החיים של התלמידות. ראינו עד כמה הן עבדו קשה, מידי שבוע, בהתמדה, בנחישות ואת כל הרגעים הקטנים והגדולים שבסוף השתקפו בערב אחד של יצירה. אני מודה לצוותים המקצועיים, להורים ותלמידות על שנה נפלאה".

מנהלת המרכז הקהילתי חוויות שוויץ המדע, אוסנת לוי, הודתה לצוות המקצועי, ואמרה כי: "בית הספר מוביל את המחול בעיר למחוזות מקצועיים ברמה הארצית, מביא גאווה וכבוד מבחינת ההישגים התחרותיים ובעיקר ההישגים המנטאליים, בטיפוח למצוינות אישית, אורח חיים בריא וחיזוק הביטחון העצמי והיכולות האישיות. אני מודה לצוות המופלא, להורים על האמון שניתן לנו ושיתוף הפעולה ולמנהלת בית הספר על עשייה משותפת עם תוצאות מרגשות".

בית הספר למחול מהווה מסגרת משמעותית ומכילה ללימוד מחול ברמה גבוהה בו תלמידי בית הספר מקבלים כלים ליסודות המחול לסוגיו באופן רציני ומקצועי ובדגש על הקשר בין תנועה לחיים. בית הספר למחול נותן מענה לתלמידים החל מגיל 3 ועד כיתה י"ב בשני מסלולים: מסלול חוגים ומסלול להקות מקצועי. במסגרת התוכנית המקצועית השנתית קיבלו קבוצות העתודה והלהקות פעילויות העשרה רבות ומגוונות, ביניהן סדנאות מקצועיות בבלט קלאסי, באקרויוגה ואקרובאלנס, צפייה במופעי מחול של להקות מקצועיות בארץ כגון ורטיגו וקמע והשתתפות בפסטיבלי מחול, כגון משולש המחול של להקת ורטיגו בקיבוץ נתיב הל"ה, סופ"ש של מחול בגבעת חביבה, השתתפות בהופעות מחול בעיר רחובות ובעדלידע הגדולה בחולון.