גם השנה, כמו בשנים קודמות הגיעו בנות בית הספר להתעמלות אמנותית של חוויות שוויץ המדע, בניהולה של אינה בוליס ובהדרכתה של לריסה קליינרמן, לשמח את דיירי בין האבות "לב אבות" ברחובות לרגל יום המעשים הטובים


הבנות בגילאי 5 עד 18 הופיעו עם ריקודים ותרגילים עליהם עבדו לאורך השנה. כשהן נרגשות מאוד ולבושות בגדי גוף צבעוניים שנתפרו במיוחד עבורן, הופיעו עם כדורים, חבלים, חישוקים, סרטים ואלות בתרגילים אישיים וקבוצתיים. דיירי בית האבות נהנו מההופעה המרשימה ובסופה העניקו לבנות שי צנוע. גם הבנות הכינו מבעוד מועד מכתבי הוקרה לדיירי המקום וחילקו אותם בסוף המופע.  

אינה בוליס, מנהלת בית הספר להתעמלות אמנותית ספרה בהתרגשות בסוף ההופעה: "מרגש כל פעם מחדש לשמח את דיירי המקום לראות את החיבור שנוצר בין הילדות הצעירות לבין האוכלוסיה המבוגרת והשמחה שהן גורמות להן".

דנה פרנק, מנהלת תרבות בבית האבות "לב אבות" סיפרה שהדיירים נהנו מההופעה ולא הפסיקו לדבר על הבנות החמודות ועל בגדי הגוף הצבעוניים גם בימים שאחרי וביקשה למסור: "תודה שהבאתם שמחה לדיירינו. תודה על הנתינה ושיתוף הפעולה הפורה בנינו דיירי לב רחובות".

 

אסנת לוי, מנהלת חוויות שוויץ המדע סיכמה את האירוע: "כמרכז קהילתי אנחנו שמחים תמיד לקחת חלק באירועים שמשלבים בין הפעילות שלנו כאן לבין הקהילה סביבנו. ההופעה של הבנות המקסימות בבית האבות הפכה למסורת שאנחנו שואפים לשמר".