פורום נשות רשת חוויות רחובות מתגייסות לאירוע התרמה, למען פעילותו של התיאטרון הקהילתי שמשלב שחקנים עם ובלי צרכים מיוחדים.


פורום הנשים בחוויות שוויץ, בראשותה של רבקה צ'רני, נערך זו השנה השישית אירוע התרמה לטובת התיאטרון הקהילתי המשולב. אירוע ההתרמה יכלול מופע יחיד ומרתק של עדי שניר, בת למשפחה ירושלמית חרדית, אשר תספר את סיפור חייה של ילדה למשפחה חרדית והבחירה לעזוב את בית הוריה ולהתחיל חיים חדשים. הסיפור מתובל באווירה ירושלמית של מאה שערים, המלווה את הדמויות המרכזיות בשכונה, ניחוח הרחובות, העולם שאותו בחרה לעזוב והחיים חדשים ומשמעותיים שהצליחה לבנות.

כל ההכנסות מהאירוע הן תרומה לפיתוח "תיאטרון חוויות", קבוצת תיאטרון משולבת של אנשים עם ובלי צרכים מיוחדים, הפועלת בחוויות שוויץ המדע ועובדת כעת על הפקה חדשה.

אמיתי כהן, יו"ר דירקטוריון רשת חווית, ציין כי: "רשת חוויות שמחה לקדם יוזמות קהילתיות, שמעלות על סדר היום את שוויון ההזדמנויות וקידום הצרכים של אוכלוסיות ממגוון רחב של קהילות. התיאטרון הקהילתי הוא חלק מהיכולת להביא לידי ביטוי את הכישורים של המשתתפים, ולצד זאת לתת להם את הבמה המלאה לעסוק ולהציג לציבור הרחב סוגיות שונות מנקודת מבטם. יישר כוח לעוסקים במלאכה ולמתנדבים הרבים שמובילים את העשייה המבורכת".

גלית אלבג, רכזת אוכלוסיות מיוחדות ברשת חוויות: "חברות הפורום פועלות בהתנדבות מלאה למען הקהילה כל ימות השנה, ובתוך כך מפיקות אירוע התרמה, שהכנסותיו קודש לפעילות קהילתית מקדמת. השנה בחרו נשות הפורום להקדיש את האירוע לפעילות התיאטרון הייחודי, הפועל בחוויות שוויץ המדע. קבוצת התיאטרון נפגשת מדי שבוע ומחברת אנשים עם צרכים מיוחדים לצד אוכלוסייה רגילה ומעלה לבמה הפקה ייחודית, עליה הם שוקדים יחדיו במשך שנת הפעילות".

האירוע יתקיים ביום ראשון, 24.2.19, בשעה 10:00 בבוקר בחוויות שוויץ המדע, סירני 52.
האירוח כולל קפה ומאפה. כרטיסים במחיר 50 ש"ח (תרומה!) ניתן לרכוש אצל רבקה צ'רני 0523432422 ובחוויות שוויץ המדע 08-9310700.

תמונה מהמופע

תמונה של חברי התיאטרון