במאי הסרט "גאולה" והשחקן הראשי, תושב רחובות, ישתתפו בהקרנה החגיגית, שתערך במסגרת אירועי רשת חוויות. 24.11.18, בשעה 20:00, אולם מרכז חווית שוויץ המדע


במסגרת אירועי התרבות המתקיימים בחוויות שוויץ המדע, אנו גאים לארח את הסרט –"גאולה" להקרנת טרום בכורה חגיגית. "גאולה" הוא סרטם של יוסי מדמוני ובועז יהונתן יעקב, דרמה מרגשת על אדם אחד שמוכן לעשות הכל בשביל המשפחה שלו, גם אם זה אומר לחזור לעולם שהוא החליט להשאיר מאחור.

בתום ההקרנה ייהנו הצופים משיחה ומפגש מרתק עם במאי הסרט, יוסי מדמוני, תסריטאי, עורך ובמאי מוערך ("בת ים ניו-יורק", "טייק אווי", "לאהוב את אנה", "סרוגים", "שטיסל", כיפת ברזל ועוד). עוד יגיע לאירוע ההקרנה, השחקן הראשי, משה פולקנפליק ("בוצ'אצ'ו", "דרייבר"), תושב העיר רחובות כבר מעל 10 שנים.

הסרט "גאולה" השתתף בפסטיבל הקולנוע בירושלים 2018 וזכה ב-3 פרסים כולל פרס המוזיקה ופרס חביב הקהל וכן, בפסטיבל הנחשב בקרלובי וארי 2018 – שם זכה בפרס השחקן הטוב ביותר והוזמן גם לפסטיבל טורונטו 2018.

 

תקציר הסרט גאולה

עלילת הסרט מספרת על מני, סולן כריזמטי של להקת רוק מצליחה בעבר, הוא היום מנחם - חוזר בתשובה שחי עם בתו בת ה-6, גאולה. כשגאולה צריכה לעבור טיפול חדשני ויקר, מנחם פונה אל חבריו ללהקה לשעבר בבקשה מפתיעה – לאחד את הלהקה 15 שנים אחרי שהתפרקה, לסיבוב הופעות אחרון וקצת אחר.

הבמה, המוזיקה והמפגש המחודש עם הקהל מצליחים לעורר במנחם זיכרונות ורגשות בעוצמות שכבר שכח מזמן, אולם החיבור המחודש עם חברי הלהקה ועם העולם שהשאיר מאחור גם פותחים מחדש את משקעי העבר, פצעים שמעולם לא התאחו באמת, איתם מנחם יאלץ להתמודד כדי למצוא גאולה אמיתית.

הסרט יוקרן במוצאי שבת, ט"ז כסלו, 24/11/18 בשעה 20.00 באולם האירועים חוויות שוויץ המדע, רחוב חיים סירני 52 רחובות. מחיר כרטיס במכירה מוקדמת-35 ש"ח, בערב הארוע-40 ש"ח. להזמנת כרטיסים-08-9310708, 055-6612551.