קבוצת דוברי האנגלית T.E.A.M הפועלת במרכז קהילתי חוויות שוויץ המדע תארח את השגריר להרצאה בנושאים אקטואליים, ההחלטה של מדינתו להחזיר את השגרירות לירושלים, היחסים בין ישראל וגואטמלה ועוד


ביום שני, 15.10, בשעה 10:30 במרכז חוויות שוויץ המדע, רחוב סירני 52 ברחובות, הציבור מוזמן

T.E.A.M" ביחד דוברי אנגלית משיגים יותר" היא קבוצה קהילתית, חברתית ותרבותית לאזרחים בוגרים דוברי אנגלית שגרים ברחובות והסביבה. הקבוצה נפגשת, אחת לשבוע, בימי שני, במרכז קהילתי חוויות שוויץ המדע ברחובות.

במסגרת פעילותה, מתכבדת קבוצת T.E.A.M לארח את שגריר גואטמלה בישראל, מר מריו בוקרו. השגריר יספר על ההחלטה של מדינתו להחזיר את השגרירות לירושלים, היחסים בין ישראל וגואטמלה, ועל הקהילה היהודית במדינה  הקטנה הזאת במרכז אמריקה.

הקהל הרחב מוזמן, אין צורך להירשם מראש  (דמי כניסה סמליים של 25 ₪). התוכנית תתקיים במרכז חוויות שוויץ המדע, רח' סירני 52, רחובות, בשעה 10.30 בבקר. 

יצוין, קבוצת T.E.A.M פועלת באופן שוטף בימי שני למפגש רעים והרצאות תוכן מעניינות.

 "בשעה ראשונה יש אפשרות להיפגש אם חברים, להכיר חברים חדשים, לשאול ספרים באנגלית מהספרייה, ולהתכבד בכיבוד קל", אומרת אילנה פרידלנדר, רכזת קהילות בחוויות המדע. "לאחר מכן החלק התרבותי מתחיל, כאשר ישנן הרצאות בנושאים מגוונים, כגון היסטוריה, מוסיקה, בריאות, יהדות, מסעות בעולם, ועוד".

בנוסף למפגשי הבוקר, מנהלת הקבוצה מנהלת שני חוגים, הכוללים אולפן למתקדמים במחיר של 50 ש"ח לחודש ושיעור תנ"ך באנגלית בעלות של 25 ש"ח לחודש וכן, פעמיים בשנה T.E.A.M.  מארגנת טיולים עם הדרכה באנגלית. 

לפי אלן לקס, מייסדת הקבוצה: "מעורבות ושירות בקהילה היא עוד מטרה חשובה של הקבוצה. לדוגמה, הכנה של משלוחי מנות לחיילים היא מסורת מבורכת מזה 6 שנים. בשנה שעברה הוצאנו לאור ספר מתכונים של חברי הקבוצה והקהילה הרחבה בשתי שפות, כאשר ההכנסות ממנו נתרמו לפעילויות קהילתיות של אוכלוסיות מיוחדות של המתנ"ס".

אסנת לוי, מנהלת מרכז חוויות שוויץ המדע: "מרכז חוויות שוויץ המדע מפעיל קשת של פעילויות עבור הציבור הרחב ברחובות, ובכלל זה אירועי תרבות וחוגים מגוונים. אנו מקדמים בברכה את אירוח שגריר גואטמלה בישראל במרכז הקהילתי שלנו, אני מזמינה את הציבור הרחב לקחת חלק בפעילות זו".

 

לשאלות ולפרטים נוספים על הפעילויות שלT.E.A.M.  - ניתן להתקשר לאילנה פרידלנדר, רכזת קהילות חוויות שוויץ המדע 08-931-0710, למרלין חמד, 054-2440426 או אלן לקס 050-6874245.