הזמרת דורית ראובני תשתתף באירוע, שהכנסותיו יתרמו לקבוצת התיאטרון, הכוללת שחקנים עם צרכים מיוחדים


פורום הנשים בחוויות שוויץ, בראשותה של רבקה צ'רני, נערך זו השנה החמישית אירוע התרמה לטובת הקהילה, כאשר השנה יתקיים האירוע בסימן 70 שנה למדינה. אירוע ההתרמה יכלול חגיגת זמר, בשיתוף הקהל עם הזמרת דורית ראובני, מהסולניות הבולטות של להקת פיקוד מרכז.

יניב מרקוביץ', המשנה לראש העיר: "היוזמה והתמיכה שמגיעות מתוך הקהילה עצמה, בהובלת פורום הנשים, הן חלק מהדרך וההשקפה של הרשת. לפעמים, יותר מהמטרה עצמה, הדרך היא שמביאה להישגים, והאירוע הזה הוא בהחלט דוגמא לדאגה ואכפתיות בין הקהילות, המתקיימת על טהרת ההתנדבות, וכמובן גם לתמיכה בפעילות קבוצת התיאטרון וחבריה. אני מזמין את הציבור להיות מעורב, לתרום ולהיות חלק מהקבוצה".

ד"ר רוני באום, חברת דירקטוריון הרשת וח"מ, מחזיקת תיק אוכלוסיות מיוחדות: "יש כאן אמירה מאוד משמעותית, הן של הרשת שנותנת את הפלטפורמה, מקדמת ויוזמת פעילויות לשוויון הזדמנויות והן של נשות הפורום והמתנדבים- שעלינו לפעול מתוך ובשותפות הקהילה ולהמשיך לעלות את המודעות לצרכים של האוכלוסיות המיוחדת ובעיקר- לתת להם את הבמה, תרתי משמע. אני קוראת לכולם לתרום ולהצטרף לאמירה ולעשייה".  

גלית אלבג, רכזת אוכלוסיות מיוחדות ברשת חוויות: "השנה בחרו חברות הפורום להעניק את הכנסות האירוע לפעילות התיאטרון הייחודי, הפועל בחוויות שוויץ המדע, כחלק ממארג התוכניות הרבות והמגוונות שפועלות במרכז. קבוצת התיאטרון הנפגשת מדי שבוע ומחברת אנשים עם צרכים מיוחדים לצד אוכלוסייה רגילה.

"בימים אלו הקבוצה נמצאת בתהליך מתקדם של הפקת המופע הראשון והמרגש שהיא תעלה, אשר יקרא "מסע". הבמאי, יוסי זיו, שלקח על עצמו להוביל את התהליך בהתנדבות, מציין בסיפוק  את ההתקדמות והלמידה של המשתתפים, את החוויות האישיות שהם חווים במהלך החזרות והכמיהה לעלות על הבמה. הזמרת דורית ראובני התרגשה ממטרת האירוע ומגיעה בהתנדבות להופיע. דורית תוביל חגיגת זמר  בסימן 70 למדינה, בשיתוף הקהל".

האירוע יתקיים ביום ראשון, 18/3/18, בשעה 10:00 בחוויות שוויץ המדע, סירני 52.
במקום יפתחו גם דוכני מכירה של תכשיטי יוקרה וצעיפים, קוסמטיקה מתקדמת, סידורי פרחים אומנותיים ממשי וכן כיבוד קל. כרטיסים במחיר 50 ש"ח (תרומה!) ניתן לרכוש בחוויות שוויץ 08-9310700. 055-6612551

תמונה: קטעים מההצגה "מסע"