אינה בוליס, המנהלת המקצועית של בית הספר: "השנה, באופן חריג לתחום, שתי בנות שהגיעו אלינו בכיתה א' סיימו איתנו תיכון ואוטוטו מתגייסות"


ביום שישי האחרון, 30.6, התקיים באולם הספורט ברזילי מופע הסיום של בית הספר להתעמלות אמנותית חוויות שוויץ, ב"ניצוחה" של אינה בוליס. המופע שקיבל את השם "כדור כחול מופלא", התקיים על רקע צלילי שירים בנושאי כדור הארץ ושמירה על הסביבה וכלל תרגילי התעמלות של בנות בגילאי 4  ועד תיכון.

אינה בוליס, המנהלת המקצועית של בית הספר: "האירוע היה חגיגה של תנועה, מוסיקה, צבע, מקצועיות וחברות. הבנות הקטנות לוו על ידי הגדולות, חלק מהתרגילים היו משותפים והתחושה הייתה של משפחה אחת גדולה. השנה צוין מאורע ראשון מסוגו אצלנו בנבחרת, כאשר שתי בנות שהגיעו אלינו בכיתה א' סיימו תיכון ואוטוטו מתגייסות. הבנות עשו דרך משמעותית ממתעמלות צעירות הפכו למדריכות בוגרות ומקצועיות, שהדריכו את דור ההמשך".

במהלך השנה, לראשונה ברחובות, התקיימה אליפות ארצית של התעמלות אמנותית בה לקחו חלק נבחרות מערים מכל רחבי הארץ וכן, הקבוצות הייצוגיות והנבחרות של "הפועל חוויות רחובות" השתתפו בתחרויות ארציות וזכו במדליות. גם בחופשת הקיץ הבנות ימשיכו לעבוד ובחודש יולי מתקיים מחנה התעמלות אמנותית, במסגרתו מקבלות הבנות שעורי העשרה בתחומים מגוונים, ביניהם אקרויוגה, היפ הופ, אימוני כושר, מחול למתעמלות ועוד.

דודי ליפשיץ מנהל מרכז קהילתי חוויות שוויץ: "בית הספר להתעמלות אומנותית מובל מקצועית על ידי אינה בוליס, תחת אחריותה של רכזת החוגים לנה שוחט, כאשר שתיהן עבדו יום ולילה להצלחת המופע ואכן ההורים הביעו את הערכתן העמוקה במחיאות כפיים סוערות ובמכתבי תודה. זו היא שנה ראשונה בה מסיימות שתי בנות בוגרות י"ב, דבר חריג בתחום ההתעמלות האומנותית, אשר מעיד על איכות בית הספר והקשר של התלמידות לאינה וללנה".


תמונות: מופע סיום עונה התעמלות אמנותית.

צילום: מני דקל

מופע סיום עונה התעמלות אמנותית

מופע סיום עונה התעמלות אמנותית

מופע סיום עונה התעמלות אמנותית

מופע סיום עונה התעמלות אמנותית

מופע סיום עונה התעמלות אמנותית