המפגשים האחרונים התקיימו בשוויץ המדע ותנופה. יניב מרקוביץ', המשנה לראש העיר ויו"ר הרשת: "זו הדרך להבין את הצרכים בשטח ומבחינתי ביקורת היא כלי לשיפור"


הנהלת רשת חוויות ממשיכה בסדרת מפגשים עם תושבי השכונות במרכזים הקהילתיים, במטרה להקשיב לצרכים, לטענות ולרצונות ולפעול בשנת 2018 לשינוי ושיפור בכל אחד ממרכזי הרשת. במפגשים נוטלים חלק עשרות תושבים והם זוכים להצלחה רבה.

יחד עם זאת, אומר מרקוביץ', אנחנו רוצים לשמוע גם ביקורת ותחושות אישיות: "צריך לזכור שאנחנו מגיעים לדבר עם התושבים מתוך רצון לשפר אבל יש גם תושבים שמגיעים למפגש עם בטן מלאה וזו הזדמנות להגיד את כל מה שהם מרגישים וחווים בקשר עם הרשת. אנחנו מקבלים את הביקורת באהבה וככלי לשיפור, ואני מודה לתושבים שמשתפים בתחושותיהם. מכאן המפגשים צומחים לשיח משותף, הצעות ובקשות שהתושבים מעלים, רעיונות וכמובן סיכום הדברים, מה אפשר ומה אי אפשר לתת בהתאם לצרכים".

הניהול והסיכומים נמצאים במעקב וביצוע של מ"מ מנכ"ל הרשת, צביקה מדהלה אשר פועל מול עובדי הרשת ליישם את ההחלטות מהמפגשים.

בשבוע שעבר התקיים מפגש במרכז שוויץ המדע והשבוע התקיים מפגש במרכז קהילתי תנופה, שפעילויותיו מותאמות לציבור הדתי בעיר, בהשתתפות רכזי המתנ"ס וחבר המועצה ודירקטוריון הרשת, אמיתי כהן, שמסר: "אני שמח לראות את ההתפתחות של הקהילה ושל המתנ"ס שהייתי מבין יוזמיו. במקביל אני שמח לראות את הבניה של המתנ"ס החדש ומודה לראש העיר, רחמים מלול ומברך על שיתוף הפעולה עם יו"ר רשת חוויות, יניב מרקוביץ'"

מדהלה: "היה פרגון גדול מצד התושבים בנושא ניהול המתנ"ס והיצע החוגים והתרבות. רשמנו את בקשות התושבים, למשל לפעילות ספורטיבית איכותית, ברמה גבוהה המותאמת למגזר הדתי ואנחנו נפעל לשפר את התוכן".

יניב מרקוביץ': "הדיון במקרה הזה התמקד למשל סביב הפעילויות שיערכו במתנ"ס החדש שנבנה בימים אלו בסמוך למבנה הישן. התושבים הביעו את רצונותיהם לשימושים שהוא יאפשר להם וסוג הפעילויות שניתן יהיה לקיים בו. רשמנו את הבקשות והן יעברו לראש העיר וגורמים שותפים נוספים, כך שההחלטה בסופו של דבר תתקבל ממכלול השיקולים והרצונות של כולנו ואמרתי לתושבים שבכל מקרה, המקום יהיה איכותי ומתאים לחוגים ופעילות לתושבי השכונה".

המפגשים הקרובים יתקיימו במרכזים הבאים: 8.1 מתנ"ס נאג'רה, 10.1 בית החמישה, 14.1 שוויץ רחובות החדשה, 17.1 מהות, 21.1 גבירול.