בנות ובני נוער החברים בסיירת התנדבותית של מרכז חוויות כפר גבירול, מבצעים איסוף וחלוקת סלי מזון לכ-25 משפחות מעוטות יכולת בשכונתם. יו"ר דירקטוריון הרשת, אמיתי כהן: "הרעיון המרכזי הינו נתינה, קבלת האחר והעצמה אישית"


שיתוף פעולה ייחודי בין עמותת נכח (נתינה כדרך חיים) לבין מרכז הנוער של רשת חוויות בשכונת  גבירול, הוליד לפני מספר שנים את תוכנית סח"י (סיירת חסד ייחודית), אשר חבריה וחברותיה נרתמים למען הקהילה במשך כל השנה ומתגייסים לאסוף מצרכים למשפחות מעוטות יכולת לקראת החגים. במסגרת זו, חברי הסיירת מבצעים איסוף מזון בסופרמרקטים באזור, נעזרים בתרומות ובסיום מבצעים את חלוקת סלי המזון לכ-25 משפחות נזקקות בשכונת גבירול.

"כתוצאה משיתוף פעולה זה, בני נוער משכונת גבירול וההולנדית מקיימים מפגשים חברתיים על בסיס שבועי, כאשר הרעיון המרכזי הינו נתינה, קבלת האחר והעצמה אישית", אומר יו"ר דירקטוריון רשת חוויות, אמיתי כהן, "אחת הפעילויות המבורכות והמשמעותיות של סח"י היא איסוף וחלוקת מזון למשפחות בשכונת גבירול לקראת החגים, ואני מודה לכל השותפים לתוכנית ולנוער הנפלא שלנו".

מנהל המתנ"ס איתמר הרשקו: "פעילות סח"י מקנה לבני הנוער את ההבנה שבכוחם לסייע ולקדם את הקהילה בה הם חיים. מחמם את הלב לראות את בני הנוער המקסימים הללו מגיעים וחשים גאווה עצומה בעשייה שלהם".

מולו זימרו, רכז הנוער בחוויות גבירול הולנדית: "הפעילות היחודית הזו נותנת לבני הנוער את  המסר ש'לתת זה לקבל' ומעצימה אותם. אני שמח על כך שיש נוער שמגיע עם המון אנרגיות של נתינה כל השבוע ובמיוחד לקראת החג. התרומה לקהילה מושרשת אצל כל אחד ואחת בסח"י וזה מחמם את הלב. אני מודה לאוריאן מרחום וטליה יוסף שמובילות את הקבוצה ואת תוכנית סח"י בגבירול, על הנתינה האין סופית למען הנוער והמשפחות".

סח"י הינה תוכנית המיועדת לנוער בכלל ולנוער בשכונות פריפריה בפרט, המלמד ממקום אישי לחשיבה ודאגה לזולת, כגון איסוף וחלוקת מזון למשפחות מועטות יכולת, אירוח חברה ושיפוץ בתים לקשישים נזקקים, הנגשה לנכים ועוד. בני הנוער מאתרים צרכים ופתרונות לצרכי החסד בשכונה. לתרומות מוצרי מזון יבשים, ניתן לפנות לטלפון 055-9607303