מאות בני ובנות נוער, עשרות פעילויות וימי שיא במסגרות מוגנות – רשת חוויות מסכמת את פעילות הקיץ לנוער במרכזים הקהילתיים: "תקופה מאתגרת, שעברנו יחד בשלום וביטחה, יש לנו נוער מצוין"


את הדברים אומר אמיתי כהן, סגן ראש העיר ויו"ר רשת חוויות, אשר ציין עם סיום הפעילות כי: "חשבנו על כל פרט, משלבי תכנון התוכן ועד פתרונות למציאות דינמית במהלך חודשי הקיץ, הצוותים והשותפים המובילים עשו הכל כדי להבטיח מסגרות בלתי פורמאליות איכותיות ומוגנות. כמובן ששיתוף הפעולה של הנוער הוא שעשה את ההבדל והביא להצלחה, העיר התברכה, יש לנו נוער מצוין".

כהן הודה לראש העיר, רחמים מלול, על מעורבותו ותמיכתו בפעילות ולשותפים הרבים להצלחה, בהם אגף החינוך - העירונוער, ומחלקת שח"ר, פינת הנוער בקרית משה וארגון הסוכנות היהודית "דרומה צפונה".

את הפעילות מטעם רשת חוויות ניהל רכז תחום הנוער ברשת, שי טרונך. בין הפעילות שהתקיימו במרכזים הקהילתיים ובנסיעות מחוץ לעיר - מסיבת פתיחת קיץ בהנחיית דיג'י אור ברוך, מבוך האימה, סופרלנד, החלקה על הקרח, פעילות odt, בריכה, משקפיי vr מציאות מדומה, טורניר קט רגל עירוני, פיינטבול, באולינג ועוד.

גולן ביטון, מנכ"ל הרשת, הוסיף כי: "שיתופי הפעולה העירוניים מוכיחים את עצמם, כאשר כל הגורמים חוברים יחד לתכנון וניהול פעילות הנוער במסגרות הקיץ, יש לנו יכולת לשמור על הרצף החינוכי עד לחזרה לשגרה, לדעת מה קורה עם הנוער ולקיים איתו שיח פתוח ומתמיד. לא מובן מאליו שמאות בני ובנות נוער יצאו מהבית והגיעו למסגרות המוגנות שיספקנו, כולנו צמאים לחברה ויותר מכך, לשמור על סדר יום גם ובעיקר בתקופות של חופש. אני מבקש להודות להורים, לנוער ולכל הצוותים והשותפים לעשייה המבורכת".