רשת חוויות סגרה את הרישום לקייטנות הקיץ של גני הילדים עם שיא של מעל ל-6,000 נרשמים, והיא תקיים תוכנית פדגוגית עשירה, הזנה מלאה והכנה לכיתה א'


רשת חוויות מדווחת על סגירת ההרשמה לקייטנות הקיץ של גני הילדים בעיר עם שיא של מעל ל-6,000 משתתפים. מדובר בעלייה של כאלף נרשמים לעומת השנים הקודמות.

אמיתי כהן, סגן ראש העיר ויו"ר הרשת, מייחס את הביקושים לשיפור שחל בשירותי הרשת ולתוכנית האיכותית: "רשת חוויות עברה בשנה האחרונה תהליך לשיפור השירות והמענה וכן, הרחבת התכנים, כאשר רמת המעורבות של ההורים עלתה והם שותפים מלאים שלנו לדרך. ראש העיר, רחמים מלול, מלווה אותנו בכל צעד, תומך ופועל יחד איתנו להמשך פיתוח הפעילות לחינוך הבלתי פורמלי ולכלל קהילות העיר, בכל הגילאים.

ההרשמה והביקוש הגבוה לקייטנות מהווה הבעת אמון בעשייה זו וכמובן בצוותים המסורים, שעוברים תהליכי גיוס והכשרה מעמיקים. אני מודה להורים ומאחל חופשה נעימה ובטוחה לכל ילדי העיר".

גולן ביטון, מנכ"ל רשת חוויות מציין כי קייטנות הקיץ של רשת חוויות מציעות תוכנית עשירה ואיכותית במיוחד, עם צוותים מלאים, אשר עברו הכשרות והכנה פדגוגית. בתוך כך, רשת חוויות תספק תזונה מלאה ובריאה במשך היום לילדים, בפיקוח וליווי יועץ התזונה מטעם הרשת.

"רשת חוויות שמה דגש על תוכנית פדגוגית עשירה, הכשרות מקצועיות לצוותים והקפדה יתרה על נושאי בטיחות וביטחון בעת השהות בקייטנות. אנו נערכים בכל ההיבטים לספק את החוויות הטובות ביותר לילדי העיר, תוך פיקוח ובקרה", מסר גולן ביטון, מנכ"ל הרשת, "בנוסף, ילדי גן חובה יזכו לעבור תוכנית הכנה לכיתה א' וכל ילד יקבל חוברת אישית, אשר תשמש אותו במהלך הקייטנה. יש לציין כי בכל שבוע יתקיימו 3 חוגים, שתיים בבוקר ואחד בצהריים. ההרשמה כוללת את ילדי מיל"ת והחינוך המיוחד, שהם חלק בלתי נפרד מבחינתי ויקבלו את המענים הייחודים הנדרשים להם אני רוצה להודות לשלי מרין מנהלת הצהרונים וכל צוות האגף על עבודתם ימים כלילות להכנת הקייטנה באופן מיטבי".

ההרשמה לקייטנות הקיץ בגני הילדים של רשת חוויות נסגרה, ניתן להירשם על בסיס מקום פנוי בלבד במשרדי האגף, רח' החבורה 20 בימים א, ב, ד, ה בין השעות 8:00-16:30 וביום ג בין השעות 8:00-18:00