מועדון חצ"ב, קבוצה חברתית לבני 50+ הפועלת ביוזמת מתנדבים בחוויות שוויץ המדע, חזר לפעילות שגרתית וקיים מפגש ראשון. גמלאי העיר מוזמנים להירשם ולהצטרף


 

מועדון חצ"ב, קבוצה חברתית לבני 50+ הפועלת ברשת חוויות רחובות חזרה לפעילות שגרתית. הקבוצה פועלת מזה כ- 16 וחבריה וחברותיה מקיימים מפגשים חברתיים והרצאות, יוזמת מתנדבים הממשיכים במרץ להפעיל אותו גם כיום. בקבוצה מבקשים להרחיב את הפעילות עם החזרה לשגרה: "אנו מזמינים את ציבור הגימלאים להצטרף ולהנות מהפעילויות  ומהאוירה  הנהדרת. מבחינתנו חוזרים לשגרה משמע חוזרים לחיים", נמסר מהקבוצה.

הפעילות חודשה בהתאם לתקנות התו הירוק, עם מפגש  "שבת אחים גם יחד", המשלב תרבות והעשרה חווייתית.  "באותם רגעים ידעו חברי הקבוצה שהחזון שהציבו לעצמם היה למציאות", מספרת צביה אבטיחי, ממקימות הקבוצה, "ליד שולחנות ערוכים בכבוד קל, שתיה חמה וקרה ישבו חברים, בני משפחה , אנשים שיוצרים יחד קהילה".

עוד היא אמרה כי: "הבקשות החוזרות ונשנות להמשיך ולהפעיל את המועדון, זהו שכרם של המתנדבים  המסורים, העושים כל שביכולתם להקשיב ולהענות לבקשת הקהל הנאמן של מועדון חצ"ב". 

המפגשים מתקיימים בימי שלישי, בין השעות 09:30-12:00,  במרכז קהילתי חוויות שוויץ המדע. להרשמה ניתן לפנות לרכזת קהילה ותרבות-פנינה שטאובר, בטלפון 08-9310708.