לאחר דיון והערכת מצב שקיים מנכ"ל רשת חוויות עם מנהלי הרשת לקראת הסגר הצפוי, מדווחת הרשת על יציאת העובדים לחל"ת. בעקבות ביטול הפעילויות יבוצע קיזוז תשלומים בהמשך השנה. המענה לציבור יינתן באופן מצומצם בלבד באמצעות מרכזי ואגפי הרשת. דירקטוריון רשת חוויות איש


השלכות החלטת ממשלת ישראל להטיל סגר החל מיום שישי הקרוב: בעקבות דיון הערכות הרשת לקראת הסגר הקרוב, שערך מנכ"ל הרשת, אלרואי אסרף בהשתתפות מנהלי הרשת, מדווחת רשת חוויות על יציאת העובדים לחל"ת.

על מנת להמשיך ולתת מענה לפניות הציבור, הוחלט כי במרכזים הקהילתיים ובאגף הצהרונים והגיל הרך יושארו נציגים, אשר יינתנו מענה טלפוני למקרים דחופים בלבד ומידע לתושבים בגין תשלומים. ברשת מדגישים כי לא תתקיים קבלת קהל.

עוד מדווחים ברשת כי בגין הפעילויות שיבוטלו במהלך הסגר ואשר בגינם בוצע תשלום, לרבות צהרוני סוכות, פעילות בריכה, כלל החוגים ועוד - יתבצע קיזוז בהמשך על חשבון תשלומי מהלך שנת הפעילות. בגין חודש אוקטובר לא יגבו תשלומים.

אמיתי כהן, יו"ר הרשת, אמר כי:"אנו נמצאים פעם נוספת בפני תקופה מאתגרת של סגר ומגבלות שמטילה ממשלת ישראל, ואין לי ספק כי ביחד נעבור את זה. אלו ימים לא קלים לציבור, לעובדים ולארגון, ואנו נוקטים בכל הצעדים והאמצעים שיתחשבו בצרכים של כולם, ככל הניתן. תודתי לחברי הדירקטוריון, למנכ"ל ולעובדי הרשת המסורים, על שיתוף פעולה והבנה למצב וכמובן לתושבים על סבלנותם. נאחל לשנה של בריאות וחזרה מהירה לשגרה".

אלרואי אסרף, מנכ"ל הרשת, ציין כי:"ההשלכות של סגר נוסף מחייבות אותנו לקבל החלטות קשות אך הכרחיות להמשך קיום הפעילויות עם החזרה לשגרה. לאחר בחינת מכלול ההשלכות התקציביות, צרכי התושבים והעובדים, הוחלט להשאיר נציגות של עובדים במרכזים הקהילתיים ובאגפים השונים, לצורך מתן מענה לציבור, המשך ביצוע פעולות הכרחיות בלבד וביצוע פעולות שיבטיחו חזרה סדירה לשגרה לאחר הסגר.

"מעבר לכך, העובדים יצאו לחל"ת, ואנו אומרים זאת בלב כואב. כואב שלפני תקופת החגים, על כל המשמעותיות הערכיות, החברתיות והאישיות החשובות שבהם, הגענו לסגר על מדינת ישראל והעובדים נאלצים להתמודד עם עומס כלכלי, עומס משפחתי וכל הקשיים הכרוכים בכך. יחד עם זאת, אמרנו לא אחת שכוחנו באחדותנו, ונהיה שם לסייע להם בהגשת בקשות למענקי מדינה, כאשר נספק להם את כל המידע והסיוע בתהליך.

"אני מודה ליו"ר הרשת ולחברי הדירקטוריון על התמיכה בהחלטות המקצועיות, למנהלים ולעובדים על שיתוף הפעולה והסולידריות ולתושבים על הסבלנות. נאחל לשנה קלה וטובה יותר, בשורות טובות ובריאות".