רשת חוויות מסכמת שבוע: חיזוק הקשר עם התושבים והאזרחים המבוגרים באמצעי תקשורת טכנולוגיים ודיגיטליים, סיוע בחבילות מזון, החזרי תשלום לקייטנות שבוטלו והפעלות און-ליין


הנהלת רשת חוויות התכנסה השבוע באמצעות שיחת זום, במהלכה נמסרו עדכונים ובוצעה המשך הערכות למתן שירותים לתושבים. אמיתי כהן, יו"ר רשת חוויות, ביקש להודות למנהלים ולעובדים "שפועלים במסירות והתגייסות רבה בימים אלו ועושים ככל הניתן על מנת לתת מענה לציבור בדרכים האפשרויות, גם מהבית".

 

הרשת מדווחת היום כי בהמשך לביטול קייטנות הפסח בצהרוני גני הילדים- הכספים מוחזרים בימים אלו למאות הורים ששילמו מראש. במקביל, הרשת ממשיכה לתת מענה לשאלות ופניות תושבים ועובדים. בד בבד, הוגברו הצעדים לחיזוק הקשר עם האזרחים הוותיקים, בוצעה חלוקת חבילות מזון לתושבים ועובדים אשר היו זקוקים לסיוע ונמשכו הפעלות ופעילויות און ליין במגוון תחומים.

 

עיקר הדגש ניתן השבוע לשמירה על קשר עם האוכלוסייה המבוגרת - צוותים מטעם רשת חוויות יצרו קשר טלפוני עם תושבים מבוגרים, ניהלו עמם שיחות ודרשו בשלומם. בתוך כך, רשת חוויות פותחת שירות חדש, המציע תיקונים קלים דחופים בבתי המבוגרים, אשר יוענקו על ידי רכזי האחזקה ברשת חוויות, בהתאם למגבלות צו הבריאות.

 

גם הפעילות למבוגרים נמשכה בדרכים האפשריות- צוות חוויות מופת רחובות פעל לשמור על קשר מול קהילת הגמלאים באמצעים דיגיטליים, ומידי יום קיים איתם פעילויות ואינטראקציה משותפות בקבוצת ווטסאפ שנפתחה לצורך כך ויוצרת עניין רב.

 

בתוך כך, עלו עשרות יוזמות מרגשות של מנהלי ועובדי הרשת ליצירת קשר של צוותי החינוך והמרכזים קהילתיים עם התושבים, הילדים והנוער וההורים, באמצעות שיחות זום, ווטסאפ, וידאו ועוד.

 

בפינת "חוויות עד הבית" בעמוד הפייסבוק של הרשת עלו מידי יום במהלך השבוע סרטוני פעילויות מאת מיטב המדריכים המקצועיים של הרשת בכל התחומים.

אלרואי אסרף, מנכ"ל הרשת ציין כי: "אנו נערכים לנהל משבר ארוך טווח, ככל שיידרש ולתת את המענים הנחוצים לציבור, בהתאם למגבלות ולהנחיות משרד הבריאות והעירייה. השבוע התחלנו לקיים ישיבות זום ועל כך תודתי למנהלים, שממשיכים להתגייס למען הקהילה גם מהבית. עובדי הרשת והצוותים מעלים יוזמות מבורכות לשמירה על קשר עם התושבים בכלל ובפרט עם האוכלוסיות המיוחדות, ילדים, מבוגרים ועוד. נמשיך לבחון דרכים נוספות לחיזוק החוסן הקהילתי ולפעול מכל מקום, לצד המשך הערכות ל'יום שאחרי' ולחזרה לשגרה". 

 

גולן ביטון, סמנכ"ל הרשת ציין כי: "ההכרות והנגישות שלנו לתושבי העיר בכל השכונות, מאפשרת לנו לשמור עמם על קשר רציף, להגיע לאוכלוסיות מגוונות בכל טווח הגילאים ולתת מענה מהיר ויעיל. על כך נתנו דגש השבוע, תוך יצירת מהלכים יזומים שלנו לצד טיפול בפניות תושבים. במקביל, אנו ממשיכים לטפל בבקשות של עובדי הרשת ולתת סיוע פרטני למי שזקוק לכך בימים קשים אלו".