גולן ביטון נבחר לתפקיד סמנכ"ל רשת חוויות, לאחר שהחל את דרכו כמדריך נוער לפני 17 שנה, שבמהלכן התקדם לתפקידים בכירים. בין היתר מכהן ביטון כמנהל שלושה מרכזים קהילתיים, תחום הנוער ומוקד שירות לקוחות ברשת חוויות


גולן ביטון (41), תושב העיר רחובות, נבחר הערב (11.11) לתפקיד סמנכ"ל רשת חוויות, לאחר שנבחר בהליך של מכרז ואושר על ידי דירקטוריון הרשת. גולן יכנס לתפקיד הסמנכ"ל בתחילת 2020 לאחר שימצא מנהל מחליף וראוי למתנ״ס קרית משה.

ביטון, בעל  תואר ראשון במדעי החברה והרוח ותואר שני בחינוך וניהול מערכות חינוך ותעודת הנדסאי אלקטרוניקה- התמחות מיקרו מחשבים, הוא מבין המנהלים הוותיקים ברשת חוויות ומי שהחל את דרכו כמדריך נוער ורכז חוגים במרכז קהילתי קריית משה לפני כ- 17 שנה.

בשנת 2008 הוא מונה למנהל המרכז ובשנת 2017 החל לנהל את תחום הנוער ברשת וכן, את מוקד שירות הלקוחות. כיום מנהל ביטון שלושה מרכזיים קהילתיים בשלוש שכונות בעיר רחובות.

בין היתר, בתפקידיו השונים, הוא אמון על הבניית תוכנית עבודה שנתיות, תכנון וניהול תקציב, גיוס, ניהול ושימור צוות עובדים ומדריכים מחוייבים ובעלי מוטיבצייה גבוהה, איפיון ופיתוח תכנים ושירותי חינוך, חברה תרבות ופנאי, טיפוח קשרי עבודה עם גופים עירוניים, ממשלתיים  וחברתיים, לצד פעילי קהילה ועדי שכונות והנהגה הורית, ועוד.

ביטון בעל ניסיון ניהולי רחב ורב שנים והוא ידוע כמי שמוביל תהליכי שינוי חברתיים לצמצום פערים, מחובר לנוער ולתושבים וקשוב לצרכיהם. הוא חתום על הישגים רבים, בתחום פיתוח משאבים פיזיים, תכנים, אירועים, חברה ותרבות ועוד, וידוע כמי שחיי ונושם את חיי התושבים, שירותי ורגיש לפניותיהם.

יו"ר דירקטוריון רשת חוויות, אמיתי כהן, מסר בעקבות המינוי: "גולן הוא אדם ערכי, חרוץ, מסור, שגדל בשכונת קריית משה ואין מחובר ממנו לצרכי התושבים. הוא מכיר היטב את המערכות ויודע לנתב את הפעילות לטובת כלל האוכלוסיות, בתחומים רחבים שתחת ניהולו. אני רואה חשיבות רבה לקדם אנשים שצומחים מתוך הרשת ואין לי ספק שהוא ראוי ויצליח בתפקידו תחת מנכ"ל הרשת, אלרואי אסרף שנבחר לאחרונה. אני בטוח שהשניים יובילו את הרשת להצלחות נוספות רבות".

מגולן ביטון נמסר כי הוא מודה ליו"ר הרשת אמיתי כהן, למנכ"ל הרשת אלרואי אסרף ולחברי הדירקטוריון על בחירתו ועל האמון שניתן בו. "מדובר ברגע מרגש ומשמעותי עבורי באופן אישי", אמר ביטון עם בחירתו לתפקיד, "במשך 17 שנה צמחתי ברשת חוויות, יד ביד עם התושבים, הנוער, ההורים וכל השותפים לעשייה, בראשם עיריית רחובות בראשותו של רחמים מלול. כעת אני מרגיש מוכן לתפקיד הניהולי המשמעותי הבא שקיבלתי לידי, אני שמח לקחת את האחריות שניתנה לי ואת ההזדמנות להמשיך לפתח, להתפתח ולשרת את התושבים ועובדי הרשת במסירות ונאמנות".

גולן ביטון ויו"ר דירקטוריון רשת חוויות, אמיתי כהן