רשת חוויות רחובות פותחת את ההרשמה לשנת הפעילויות תש"פ עם גידול של 18% בהשקעות בפעילויות תרבות ופנאי


בשנת הפעילויות האחרונה השתתפו כ-20,000 תושבים בפעילויות רשת חוויות מידי חודש, כך עולה מנתונים שמפרסמת רשת חוויות לרגל פתיחת ההרשמה לשנת הלימודים תש"פ (2019-2020).

עוד עולה מהנתונים כי ברשת פעלו בשנה החולפת כ- 700 מתנדבים, הוענקו כ- 520 טיפולים פרא רפואיים בחודש ו- 800 טיפולים בבריכה ההידרותרפית. הספרייה העירונית מדווחת על 25,319 מנויים ואולם התרבות "חוויות מופת" על כ- 950 מנויים. לצד זאת, נטלו חלק במערכת החינוך הבלתי פורמאלית של הרשת (קייטנות, מעונות, בתי תלמיד, צהרונים) כ- 10,500 ילדים.  

ראש העיר, רחמים מלול, אמר לרגל פתיחת ההרשמה כי: "לצד הקמת מרכזים חדשים אנחנו ממשיכים להיות קשובים להורים, ולפתח מענים לצרכי התרבות, הפנאי והחינוך הבלתי פורמלי של כלל האוכלוסיות ולכל הגילאים. אני מזמין את התושבים להצטרף לפעילות הענפה ולהנות משנה מעשירה של חוויות".

יו"ר דירקטוריון רשת חוויות, אמיתי כהן, מסר כי במסגרת תוכנית העבודה לשנה הקרובה, הרשת תרחיב משמעותית את הפעילויות בתחום החברה והקהילה: "מדובר בגידול של 18% אחוז בתקציב בתחום זה, אשר יבוא לידי ביטוי בהרחבת פעילויות תרבות ופנאי, הרצאות, מופעים ועוד. גם בתחום האוכלוסיות המיוחדות, אשר צמח בכ-30% אשתקד, תחול עלייה של 4% נוספים". עוד מסר כהן: "אנו שמחים להציג את היצע המרכזים והפעילויות לשנת 2019. מרכזי רשת חוויות הם הבית הקהילתי של התושבים בשכונות, ואני מזמין את התושבים להיות שותפים לתהליכי צמיחה והתרחבות, להציג את הצרכים השכונתיים ולפתח יחד מענים נוספים בכל ימות השנה".

צביקה מדהלה, מ"מ מנכ"ל הרשת ציין כי: "השנה מותקנות בכל מעונות "צעדים" מצלמות פיקוח ובקרה, פרויקט שהחל להתממש בשנה שעברה, לצד פתיחת מוקד שירות, אזור אישי באתר הרשת לשיפור השירות, ביצוע הכשרות לעובדים, וצעדים נוספים שנועדו לשפר את השירות לתושבים ולשמר את רמת השירותים הגבוהה שמציעה הרשת".

רשת חוויות מפעילה מוסדות תרבות ופנאי, ספריות, בריכה טיפולית, צהרונים, מעונות, קייטנות, מערך חינוך לגיל הרך ולהתפתחות הילד, מערך מתנדבים, מערך שירותים לאוכלוסיות עם צרכים מיוחדים, ועוד, אשר נועדו לאפשר לכל אחד ואחד  לקבל שירותי חינוך בלתי פורמלי, תרבות, פנאי והעשרה על פי צרכיו האישים.

ההרשמה לשנת הפעילויות תש"פ מתבצעת באתר האינטרנט של רשת חוויות