היחידה להתפתחות הילד של רשת חוויות, ומחלקת הגנים בעיריית רחובות יחד עם השירות הפסיכולוגי חינוכי מזמינים את ההורים לילדי טרום טרום חובה להרצאה של פסיכולוגית בנושא


האם בני בשל למסגרת הגדולה של הגן העירוני? כיצד נפסיק את שנת הצהריים ונסיים את תהליך הגמילה שהתחלנו לא מזמן...? כיצד לקיים תקשורת טובה עם צוות הגן שתסייע במעבר? נשמע לכם מוכר? כנראה ילדכם עולה לראשונה לגן עירייה.

ברשת חוויות ובעיריית רחובות החליטו להרים את הכפפה ולקיים מפגש מרתק וחשוב יחד עם הפסיכולוגית החינוכית התפתחותית, כרמית זיו, שיעזור להורי בני ה- 3 בעיר בנושא המעבר החד בין המשפחתון, הפעוטון או המעון לבין הגן העירוני.

אסנת לוי, מנהלת אגף הגיל הרך ברשת חוויות: "התפקיד המרכזי של היחידה להתפתחות הילד של חוויות, המנוהלת ע"י קלאודיה כהן, הנו קיום טיפולים פרא-רפואיים ורגשיים לילדי רחובות והסביבה בהיבט מערכתי משפחתי. בהיותה היחידה גוף קהילתי היא תקיים השנה פעילויות התורמות להתפתחות כלל ילדי העיר והוריהם. זו הרצאה ראשונה מסדרת הרצאות בנושאים מגוונים בתחום התפתחות הילד והדרכה הורית, אשר תתקיים במהלך השנה לכלל אוכלוסיית העיר ברחובות".

ענבל יפה, מנהלת השירות הפסיכולוגי החינוכי באגף החינוך בעיריית רחובות: ״ מדי שנה, אנו פוגשים הורים רבים לילדים העולים לגן טרום טרום חובה כאשר הצעירים ביותר הם בני 2.8 שנים. ההורים  שואלים האם הילד הרך בשל מספיק כדי לעבור לגן העירוני, והם מתלבטים כיצד נכון להכין אותו. במטרה להקל על המעבר- אנו מזמינים את ההורים להרצאה,  שתסייע בהבנת השלב ההתפתחותי בו הילד נמצא ובמתן כלים מעשיים להתמודדות עם הסוגיות השונות הקשורות במעבר לגן, להסתגלות ולגמילה״.

ההרצאה "עוברים לגן", עם הפסיכולוגית החינוכית התפתחותית כרמית זיו מהשירות הפסיכולוגי החינוכי בעיריית רחובות, תתקיים ביום א' 28.07.19 בשעה 20:15 בחוויות שוויץ המדע, סירני 52 בניין באזל  קומה א' חדר עיון.

להרשמה ופרטים נוספים: 08-9732933 ובמענה קולי בטלפון: 08-6225818. עלות  להורה יחיד 30 ₪ או 50 ₪ לזוג הורים.