אמיתי כהן, יו"ר הדירקטוריון הנכנס, התקבל היום בברכה בישיבת מנהלי רשת חוויות, ואמר: "זהו תפקיד מאתגר וקשה, אך אני אוהב לשים לעצמי מטרות ויעדים ולהגשים אותם"


בישיבת מנהלים שהתקיימה היום ברשת חוויות, בהובלת מ"מ מנכ"ל הרשת צביקה מדהלה ובהשתתפות כל מנהלי המרכזים הקהילתיים, נערך מפגש היכרות עם יו"ר הדירקטוריון הנכנס, אמיתי כהן, אשר ערך היכרות עם המנהלים, בנוסף למפגשים פרטניים שהוא מקיים עימם בימים אלה, במטרה להכיר מקרוב את הפעילויות והאתגרים.

כהן ציין בפני המנהלים את הנושאים החשובים העומדים על הפרק בתקופה הקרובה ואת חשיבות האחדות ושמירה על קשר הדוק וטוב בין המנהלים עצמם וכן דיבר על יכולותיו של הארגון, החולש על עשרות תחומי שירות לציבור.

אמיתי כהן מסר כי: "אני שמח להכנס לתפקיד כה גדול, חשוב ומשמעותי בעיר רחובות. יש האומרים כי זהו תפקיד מאתגר וקשה, אך אני אוהב לשים לעצמי מטרות ויעדים ולכבוד ולהגשים אותם. אני מאחל לכולנו יחד דרך צלחה, של שותפות, עשייה, קהילתיות והגשמת כל היעדים העומדים בפנינו. אין לי ספק שיחדיו נצליח להשיט את הספינה קדימה".

צביקה מדהלה אמר כי: "אנו מאחלים לאמיתי כניסה טובה וחלקה לתפקיד, עומדים בפני הרשת אתגרים רבים, ואני סבור ובטוח שעם עבודת צוות ושיתוף פעולה נכון, נצליח הוביל את הרשת להישגים טובים".